Bersukan Bersama :)

Assalamualaikum

Pada hari Sabtu minggu minggu lepas . sekolah aku ada buat pertandingan antara rumah sukan . antara permainan yang dijalankan pada hari tersebut  ialah , cehhh :) , frisbe ultimate , bola tampar , bola keranjang , memanah antara guru \dibatalkan/ dan sebagainya . aku join permainan yang namanya frisbe \ sorry kalau eja salah 'frisbee' / tuu , best lah jugak :) . Alhamdullilah , pasukan aku iaitu VENUS , naib johan dalam permainan frisbe bagi kategori perempuan .

pengalaman aku ketika berada di padang semasa pukul 8.00 pagi hinggalah 11.00 pagi  :-

- panas gila gila kot -.- . memang rugi besarlah sebab tak bawak air kosong . tekak selalu kering , hanya Allah sajalah yang tahu betapa dahaganya aku masa tu .

-muka separuh hangus :/ . yelahkan , manalah tak hangus , menjemur di bawah sinaran matahari selama beberapa jam , erhhhh .

-memerlukan kesabaran yang yang yang , yang apa :/ erkk . yang banyak kot . sebabnya , entah lahhh .











tu jer lah entry untuk hari ini :) , Assalamualaikum . BAI BAI .

No comments:

Post a Comment