YESH! YESH !

                    assalamualaikum
nak dengar satu cerita . ok! meh dengar . tadi emy boring tahap gilar barbie . fb baru aku  yg EMY LIA tu   4 orang je yg on9 , nak chat ngan diorang tapi malu ~

so, emy dengar lagu korean 4 MINUTE . pastu tetiba timbul idea kat aku punya kepala hotak . dalam hati aku dah start berkata2 =.= . " nak try change pass sekali lagi  yg fb lama " . maksud aku , kan aku  ada cerita yg fb lama aku tu. tak boleh bukak sebab tak ingat pass . 

aku  logout fb yg EMY-LIA tu . pastu buat2 tekanlah change pass and bla2 . dia ada wat  ayat apa entah . BLA2~ sebelum aku  tekan button YES untuk apa entah , aku  baca surah al-fatihah , takut tak menjadi sebab tu baca surah.. sesambil tu dah wat ibadat kan . ibadat la sangat =.='

pastu tekan2 . dia kata bla2 . las kali keluar fb EMY CADBURRY !. YA ALLAH !!! fuh muka aku  time tu tak boleh bayang . HAPPY LUCKY sensangat . ! dalam hati cakap " ya allah terima kasih " pastu friend request banyak tersengeh dah macam kambing . :)

akhirnya doa aku dimakbulkan  . YA ALLAH thanz :) . AKU GERAM NAK LOMPAT MACAM KANGGARU !

picture ni sekadar hiasan untuk entri ni :)

2 comments: