EEXXAAMM !!

                assalamualaikum
sorry aku  lama dah tak update blog sebab sibuk dengan HW lagi . homwerk dahla bertimbun . setiap hari wajib kena ada HW . cikgu bagi -.- . sabo jerlah . nak pandai kena ikut apa yang cikgu suruh  kankankan :)

ok! next week , start exam 18 hari bulan limau , eh! lima . form 1 je yang aku tahu exam bila . so, kenalah study elok2 kan . result PKBS1 . ok! tak memuaskan :( . insyallah PKBS2 ni aku buat elok2 .

facebook pon  jarang2 aku bukak . tu pon kalau sempat, aku  bukaklah  facebook . korang exam bila ? . buat elok2 okeyh .sebelum  nak jawab soalan tu, bacalah dulu ayat2 al-quran , al-fatihah ke ape ke . lantak korang lah . jangan baca yang bukan2 pulak . *nak mengajo lah pulak budak ni -.- cepuk kang * . apa dah tu orang cakap..  SHARING IS CARING kan . betul tak aku eja ? .

k lah bai .  malas nak type panjang2 . nak pergi tidur . mengantuk tahap ciput dahni ~,~



No comments:

Post a Comment