PAGI2 BUTA

assalamualaikum
HIKHIK . lama tak upadte blog . sebenarnya blog aku dulu gila , aku dah try dah sing in banyak kali . tetapi tak menjadi gak . dia pi keluar background warna putih with ayat yang buat aku jadi gila  + sakit kepala + nak tikam2 screen laptop  -.- . tapi sekarang dah boleh bukak :) . HAPPY DER ~

beginilah muka aku time tu ( lebih kurang )  sengal je  . senyum pon tak ikhlas -.- . BTW, aku tu bajet muka putih -.- dalam gambar . abaikan ~

kau nak tahu tak ? nak tahu tak ? . takperlah tak jadi pulak nak bagi tahu kau . oleh di sebabkan aku sayang   kau . ok! aku cakap .  bismillah ~ aku nak cakap something kat kau ni . kau nak tahu tak ? -.-
aku sebenarnya update entry pukul 5 pagi lebih ni . PAGI2 BUTA .:DDDD . HIKHIK tu je sebenarnya :) . jangan marah der~

der der . aku cau dulu . MY kepala hotak binti kotak dah start . dia dah buat perangai -.- . ok! BAI DER ~



SORRY ENTRY TAK PANJANG ! :) 

No comments:

Post a Comment