Menyesalll

Assalamualaikum

Yeahhhh! aku menyesal gila sebab kelmarin aku TERmakan pujuk adik aku -.- . kelmarin hujan lebat gila lah dekat kawasan PC . PC= Pengkalan Chepa . so, adik aku apa lagi . dia pon ajaklah aku main air hujan sekali . tapi, aku cakap tak nak sebab takut demam jeee :) .

aku ni nak kata degil tu , hurmm degillah jugak . time pukul 4 petang tak silap aku . dekat kawasan PC hujan lagi so, aku pon MENGgedik jugak nak keluar rumah sebab nak main air hujan .  aku pon main lah sikit air hujan . dalam hati aku berkata cehhh " best jugak main air hujan ni :) " .

pukul 4.10 ptg aku masuk dalam rumah sebab aku sakit kepala . kepala aku ni macam berdenyut2 banyak kali . aku pergi basuh muka pastu masuk dalam bilik .pastu  rehat sikit hehehe :]. keesokan hari tu , bangun dari tidur terus selsema . " bersin " banyak kali . fuhhhh! sumpah serabut -.- .

aku try sentuh dahi . kot kot demam lah kan hahah . dalam hati aku berkata " -.- panas " . oke , aku demam . aku just makan ubat GAMAT yang namanya Gamogen tuu , kenal ? kalau tak kenal tutup mulut :x .dah dah , aku malas nak membebel panjang panjang . bai bai :) .

maybe lagu ni sesuai dengan situasi aku sekarang mueheheheh :] ---> CLICK

CAPTION : mom , i need a doctor :'|

No comments:

Post a Comment