aku sayang kau , kawan :') + Mr.Ts :'|

Assalamualaikum

tadi pukul 2 pagi , sempat lagi aku skype dengan kawan aku yang namanya syafiq , hewhewhew :3. sumpah aku rindu dia , yerlahkan petang tak boleh nak chit chat dengan dia sebab aku malas nak online . semalam aku ada banyak prob . sumpah! aku perlukan kawan masa tu . perlukan kawan untuk luahkan isi hati aku ni .

yerlahkan kau pon sama dengan aku kan ? , kalau ada prob je mesti kawan dulu yang kau cari . kalau mak/ayah kau sportim mesti kau cari parents kau kan . mula-mula aku nak luahkan isi hati ni dekat si A tapi , aku taknak sebab dia dah ada kawan baru . pastu aku fikir aku nak luahkan isi hati aku ni dekat si H tapi aku tak berani , sebab dia ada kawan baru jugak .

entah kenapa aku rasa takut kalau nak cerita tentang masaalah aku kepada sahabat karib aku ,  yang baru mempunyai SAHABAT YANG BARU , faham tak ? . aku online skype kejap , manalah tahu kotkot ada kawan aku yang namanya si syafiq tu online .

alhamdullilah , syafiq online masa tu . ada jugak tempat aku nak luahkan isi hati aku ni . aku pon tegur lah dia , and kami pon chatting lah . pastu aku call dia , aku cakap dekat dia aku nak call je taknak video call sebab aku malas nak pergi amik tudung dalam bilik . bilik gelap lorhh :3 ada hantu hew hew hew \mengarut/ .

kebetulan Mr.Ts online( skype ) masa tu so, aku call lah dia kejap . yang syafiq aku hold kejap . Mr.Ts  , tekan VIDEO CALL . alhamdullilah , aku boleh jugak tengok muka dia buat sementara . Mr.Ts tanya aku macam ni .

Mr.Ts : kenapa tak buat video call?
Aku    : sorry , gelap .
Mr.Ts : ok .

sebenarnya tak gelap pon . aku saje taknak bagi dia tengok yang aku sedang menangis . memang aku tak boleh tahan air mata aku masa tengok muka Mr.Ts . air mata aku ni nakje keluar . pastu aku sambung calling dengan syafiq yang Mr.Ts pulak aku hold :3 .

pastu aku sambung chat and calling dengan syafiq  .

Aku : FIIQQ!  BECI LAA ! TOBAK EHH!
Syafiq : yo! bakpo pulok ni ?
Aku : PERLUKO EMY JERIKK!
Syafiq : tok payoh la . syafiq kato doh ke takdih don't nangis-nangis  kita happy2 je. toksoh ikut perasaan sangat gak .
Aku : tapi fiqqqqq , hurmmm .
Syafiq : acu senyum gak ehh :) . oloh bakpo nih ? . jange ikut perasaan sangat .
Aku : okee fiqq .

selepas tu , aku tak nangis dah . sebab syafiq lah aku happy . thanks banyak banyak syafiq . kalau kau tak muncul dalam hidup aku , entah apa lah yang terjadi dekat aku :'| . Bai :') .

gambar dekat atas ni untuk syafiq :') . sayang kau kawann , hew hew hew :3 .

Mr.Ts , tolong jangan fikir yang bukan-bukan . emy dengan syafiq just kawan . tak lebih pon :'| . btw , i'm still love you Mr.Ts <3 .

No comments:

Post a Comment