aku benci bulan December dan tahun 2011

Assalamualaikum

sekarang jiwa aku kusut . aku rasa nak bunuh diri , tapi tak boleh Allah marah . jujur aku cakap , aku memang benci gila bulan December sebabnya :'( . baca dekat bawah ni .
  • Dalam banyak-banyak bulan , bulan December 2011lah yang  banyak aku mengeluarkan air mata .
  • Dalam banyak-banyak tahun , tahun nilah buat aku gila and stress setiap hari
  • Bulan December , dalam sejarah aku sakitkan badan aku sendiri dengan menggunakan sebatang  JARUM.
  • Bulan December , aku hilang kawan :'( .
  • Bulan December , bulan yang paling teruk aku bergaduh dengan Mr.Ts :'( .
  • Bulan December , perangai Mr.Ts yang dahulu  hilang entah kemana . Ya Allah , aku rindu Mr.Ts yang dahulu :'( 
  • Bulan December , aku dapat mimpi yang teruk :'( .
  • Bulan December , kurang senyuman yang terukir di bibir aku :'(
  • Bulan December , penyakit "sakit hati" datang lagi :'( . 
aku penat / letih menangis setiap hari . asalje aku on skype , hurmm mulalah si air mata nak keluar . pagi tadi , sempat lagi  aku video call dengan Mr.Ts . kalau dulu , video call je dengan dia, mesti dia senyum . tapi sekarang , tak dah . aku jugak yang kena suruh dia senyum :') .

 jujur aku cakap , aku menangis lagi masa video call dengan dia :'( . aku renung muka dia puas-puas . tapi aku tak boleh renung muka dia lama-lama sebabnya aku rasa sakit hati sangat-sangat . aku cuba tahan penyakit tu , tapi tak boleh :'| .

sakit tak terkata :'( hati aku masa vc dengan dia . pastu tiba-tiba , kepala aku sakit + tangan aku sejuk + kaki aku sejuk + badan aku panas dan sekali lagi aku menangis . hanya Allah sajalah yang tahu betapa sakitnya badan aku masa tu .

btw , thanks aisyah . \ aisyah kawan lama aku / .

thanks aisyah sebab kau halang aku daripada melakukan perkara-perkara yang boleh menyebabkan aku mati :'(

thanks aisyah
sebab banyak bagi nasihat dekat aku .

thanks aisyah
disebabkan lawak bodoh kau tu , senyuman yang tak berapa nak manis di bibir aku ni terukir buat sementara :') .

thanks aisyah
sebab kau sudi dengar tangisan aku yang tak berapa nak comel macam tangisan sepupu aku yang baru lahir :') .

thanks aisyah
sebab kau faham jiwa aku .

Aisyah , kalau kau tak wujud dalam hidup aku , maybe aku sekarang berada dekat hospital Unit Kecemasan :'(  . aku sayang kau cahh , sayang sangat-sangat . kalau kau berada di sebelah aku sekarang . dah lama aku peluk kau cah biar sampai kau kurus :') .

Bai , assalamualaikum :') .

2 comments:

  1. Kadang2 Allah turunkan petir dan hujan untuk kita,puas kita mencari dimana menghilangnya matahari,rupanya Allah nak kurniakan kita pelangi=).. Setiap yang berlaku pasti ada hikmah.. 1)Kamu membenci sesuatu padahal ia terbaik bagi kamu,sesungguhnya Allah lagi maha mengetahui.. Maaf itu adalah petikan dari salah satu surah tapi saya hafal sikit je..Semoga kamu diberkahi Allah dan Senyum selalu=)..
    #tak mau sedih2 nanti x omey=p

    ReplyDelete
  2. betul kata awak tu , maybe ada hikmah di sebaliknya . btw , emy akan try untuk senyum macam dulu :') . thankss gadis mutiara :*

    ReplyDelete