2011

Assalamualaikum

Sudah satu , dua , tiga *mengira* . sudah tiga hari aku meniggalkan dunia internet . maksud aku . sudah tiga hari aku tak berblogging , berfacebook , bertwitter dan beryoutube .  twitter jarang-jarang je aku on . entah kenapa , sekarang aku merasakan facebook teramatlah boring -.- .

Dulu , setiap hari  wajib! on fb . tapi , sekarang tak dahhh . kadang-kadang je aku online facebook . berblogging jerlah sekarang yang aku suka . haaa! SKYPE . yess! skype :D . skype lagilah aku suka . kalau chatting dekat skype lagi best *thumbs up* .

Bagi aku , chatting dekat skype lagi laju berbanding facebook . bagi aku la , bagi kau . aku manelah tahu *angkat bahu* . besok dah nak masuk tahun 2012 . cepat kan ? :) . pejam celik pejam celik , dah nak masuk tahun 2012 . 

Banyak kenangan manis dan pahit yang aku lalui pada  tahun 2011 . kau pon same kan ? mesti ada kenangan manis dan pahit macam aku  :) . aku nak terima kasih banyak-banyak kepada sahabat aku  Safarina , Aliaa , Hasanah , Sameeha , Ainur , Auni ,  kawan dekat sekolah Dato' Ahmad Maher , geng SYAFIYALIN , kawan kepada Mr.Ts dan classmates aku 1 Al-Biruni tahun 2011 sebab sudi menjadi kawan aku sepanjang tahun 2011 , heee ^^ .   

TV3 yang tahun 2011 punyaa , TERBAIIIKKKK ;) . saya suka saya suka ^^  -versi Mei Mei - . tadi malam , adik beradik aku layan cerita yang WANTED tuu :) . memang best gila cerita tuu . tak lupa jugak cerita Tentang Dhia . fuhhhhh! yang last episod tu memang cool gilalahh! . keluar sampai air mata aku T__T sobsob .

Ok dah , tu jerlah entry aku yang pasal "2011" . Selamat Tahun Baru yeee :) . Babai dua ribu sebelas 2011 , Selamat datang dua ribu dua belas 2012 :)




p/s : kau perasan tak? blog aku dah bertukar macam ultrauman :D .

No comments:

Post a Comment