kini mereka telah pergi meninggalkan aku .

  Asslamualaikum
lama pulak aku tak update entry blog . sorry taw , bukan ape aku malas je sebenarnya :) . kenapa masa cepat sangat berlalu :'( . kau suka tak binatang ciptaan allah yang bernama kucing . kalau suka , aku ngan kau memang sehati sejiwa kotttttttt :) eh! cam tu ke ? -.- .

kau ada baca tak entry aku yang kat bawah entry ni . ala , yang tajuk " alhamdullilah dia dah pergi " . kan kat entry tu , ada aku cerita dekat kau pasal kucing . yang aku ada tolong diorang time hujan tu ;D . now! mereka dah pergi tinggalkan aku :'( . diorang semua ada penyakit . mula-mula yang warna putih mati :'( .

sumpah! rindu kat diorang . suka tengok kucing yang warna putih tu . bulu dia gebu :') , pastu telinga dia cute and then, ekor dia pendek je . yang warna black & white lak , ekor dia pendek jugak . yang ni manja sikit heheh macam aku la , manja :'D telinga dia ketot . pastu , dia ni gemok :') .

ada lagi dua ekor aku tak bagitahu kat kau ciri-ciri dia kan . ok! yang ni warna oren tak silap aku . yang oren ni COMEL ;) . betul aku cakap . oke pastu warna black , white & oren . yang ni kecik + pendiam . nakal pon ada . tapi kan , semua ni dah takde :'( .

dulu , bangun pagi-pagi terus pi dapur tengok diorang . suka tengok diorang tidur . yang si adik tu tidur kat perut abang dia :') . yang dua ekor lagi tu , tidur berjauhan . maybe , diorang tu tak suka tidur ngan abang & kakak dia kot , ish ish ish :)  .

aku ingat lagi , time tu hari minggu jugak . aku boring gila-gila time tu so, apa lagi . time to  bergurau senda dengan anak kucing ! yeah ! XD . aku bukak je pintu sangkar ank kucing tu , diorang terus menyanyikan lagu yang membuat telinga aku turut menari . nak tahu bunyi macam mane . ala , yang " meow meow " tu .

semua nak keluar dari sangkar tu so, aku apa lagi mengikut giliran ye :) . setelah beberapa saat , mereka semua dah keluar daripada sangkar yang tak seberapa cantik tu . tapi bagi aku cantik :) . ada yang abang tu gusti adik dia . haih! nakal pulak diorang tu . ada yang sorang tu guling-guling atas pasir :') .



tapi semua ni dalam kenangan :'( . takperlah , yang sudah tu  dah lah kan . ok lah. BAI . CHAU

No comments:

Post a Comment