alaaaa :(

Assalamualaikum
hari ni malang gila kot . hurm , sebabnya . ni lah dia tuuu , kalau nak serang aku pon bagilah salam dulu . ni tak , main hentam je . ye takye pon! ketuklah pintu perut aku tu dulu .

GASTRIK , eh! gas teruk . entah pape lah -.- . penyakit tu lah yang buat aku puasa separuh hari . pukul 7.25 malam , penyakit tu serang tubuh badan aku . memang rugi lahkan . lagi 5 minit  je lagi nak berbuka puasa .

memangmemang sakit laaa . time aku kena penyakit tu , aku sesak nafas pastu kepala aku berpeluh and then , sakit ulu hati lagiiii hurm , rasa macam nak muntah . 4 dalam 1 -.- . amaaazinggggg :) -.-

time aku kena penyakit tu , mak aku jadi HEROIN :)) <3 . mak urut perut aku . urut kaki akuuuuu . ohhhh! best >.< . nak lagi ! nak lagi ! . pastu , mak aku suapkan laksa untuk aku HIKHIK . macam baby lah pulak .

btw , mak aku TERBAIKKKKKKK . :* muahh sikitttt .  oke lah bai :) and selamat berpuasa .


No comments:

Post a Comment