AYAH SAYA BAIK :}


Assalamualaikum
meh baca entry minggu ni ;D

DI DALAM KERETA
aku :: hurmm penatt . abah nak pergi mana ni ?

abah :: nak pergi beli baju raya untuk emy lah :)

aku :: hah ! xD * dalam hati YEAYYYYY!

DI MALL
mak :: emy pergilah cepatcepat pilih baju kurung .

aku :: ok

mak :: emy ! dekat sini ada baju cantik .

aku :: hah ! mane ?

mak :: nih warna purple :)

aku :: urmmm , cantik :)

mak :: amiklah .

aku :: okelah . tapiii mahal lah RM50 hinggit :/

mak :: hah ! start dah . mahal murah dia tuuu .

abah :: takpe . amik je :) . taknak try dulu ke baju tu .

aku :: taknak lah . dah ok dah niii .

abah :: ok dah so, pergilah bayar . amik duit ni .

lepas amik duit 50 hinggit yang ayah aku bagi  tu , aku cepat-cepat menghampiri kaunter bayaran . nak mengorat abang hensem HIKHIK . ehh! taklah . nak bayar baju kurung yang aku amik tu lah .

DI RUMAH
mak :: emy try lah baju kurung tu :)

aku :: ok! kejappp .
 ~ 5 MINIT KEMUDIAN ~
aku :: maaa ! nih :D .

mak :: cantikk :) . abah tengok emy pakai baju kurung tu .

aku :: HIHI :)

abah :: cantik :)

thankss bebanyak abah :* HIHI .  ohh! akhirnya .  dapat jugak , pakai baju kurung baru untuk hari raya tahun ni . tanpa abah tersayang lagi tersayang muahmuah tu , kami seadik beradik tak akan dapat pakai baju raya . HIKHIK , kalau lah ayah aku tengah baca entry  yang ni , mesti dia sukaa :] .

SAYA SAYANG AYAH SAYA :* MUAH MUAH . macam skema jer  ayat aku -.-

No comments:

Post a Comment