errrr -.-

Assalamualaikum
ohhh! lagi 13 hari nak raya :D and lagi 13 hari lagi kita berpuasa :') . raya tahun ni aku tak berbaju kurung . agak bodosh kan ? . aku ni agak  susah sikit bab bab memilih baju . dalam kepala hotak aku , aku nak baju kurung tahun ni warna hitam  je . taknak warna lain . tapi , yang malangnya . apa yang aku inginkan tu tak tercapai :'( .

begini ceritanya ..... cehhh .
aku pi kedai " first lady " dekat kb mall . aku ada jumpa baju kurung warna hitam . mak aku kata baju tu kecik and bla bla bla  so , aku apa lagi . pergi lah cari dekat kedai lain -.- . dekat kb mall takde . aku pon pi lah pasar malam dekat " wakaf che yeh " . tiba tiba , WAHHHHHHH! XD JUBAHHHH ! .

cantik jubah tu . warna hitam . harganya RM80 hinggit . mahal lah jugak . tapi , tak boleh beli sebab tak cukup duit :( . at last , aku tak beli baju kurung . nanti raya pertama , aku kena pakai baju kurung yang tahun lepas punya .

rasa nak nangis pon ada . rasa nak marah pon ada .  tapi takperlah , aku abaikan semua ni . ok lah bai , takde mood ni .

p/s . besok hari rabu . YEAY CUTI >.<



No comments:

Post a Comment