eh! air mata aku mengalir .

Assalamualaikum
fuhhhhhh , dah 4 hari berlalu . apa yang 4 hari tu ? . puasa lah braderrrr . bagi aku best gila kot puasa tahun ni :)) . sebabnyaaaaaaa . HEHEHEE . dapat prgi semayang terawih dengan mak aku :) tu je and satu lagi , mak aku masak makanan yang bestbestbestbestbestbestbest! time nak berbuka puasa :) .

okeyhhh . dah lah cakap pasal puasa semua ni . lain kali aku sambung pasal puasa ni  okeyh and now! aku nak story dekat kau pasal tajuk entry yang hari ni . hurrmmmm , nak kata sedih tuh . ada la jugakk . aku sakit hati jeee plusss sengsara kotttt .

ni tadi petang .  dekat skolah lah kan . time tu pukul 1.00 petang tak silap aku . haaaa! time tu jugak class aku subject ICT . ICT ni masuk bilik komputerrr . kalau ada komputer dekat bilik tu mesti ada internet jugakkan :) . okeyh , pastu . aku ngan kawan-kawan pi lah masuk dalam bilik tu .

cikgu aku suruh lah anak-anak murid dia semua ni  ,  bukak laman web THINKQUEST . setelah beberapa minit ,  semua dah log in laman web tersebut . cikgu aku tengah berbincang tentang ape entah .  yang aku tahunya dengan cikgu lain laaa . mestilah dengan cikgukan takkan dengan binatang pulak -.- hadoiyyyy .

kitorang ni nak kata degil tu ada la jugak . tapiii kan . sikit jeee :) . kawan aku ni , ada yang tengah bukak YOUTUBE . ada yang tengah dengar lagu hindustan . ada yang tengah BW . ada jugak yang tengah bukak FACEBOOK haaaaaaaa! terkantoi . tapi aku takderlah sampai bukak fb semua tu .

aku just BW jeeee . HEHEH . aku BW blog *teeeeeeet* biarlah rahsia :) . time baca blog dia tu , aku hayati betul-betul ayat dia . kalau aku tak faham , aku try jugak fahamkankankan . at last , wah wah wah! cantik betul air mata aku . hurmmmm , oke! aku terus terang . aku menangis .

macam manja je aku ni . tapi kannn , hurmmm . time aku menangis tu . si kawan aku ni Aliaa  cakap " emy jangelah jerik . saba lah . eeeee , mace shit jah ke " aku pon cakap "hurmmmm sambil menangis" nasib baiklah aku ada aliaa . kalau takde dia , aku rasa  , basah abis meja komputer .

and then , kawan aku si aliaa ni . bukak jugak blog si *teeeeet* tu . dia baca semua entry si teeeet tu . dia pon nak tahu jugakkan . aku menangis sampai merah muka . haiyaaaaaa -.- . aku ni sensitive sikit . yang aku tahu lah kan , aku tak boleh stress . kalau aku stress . aku akan sesak nafas atau demam . pelikkk jekan -.- .

YANG BAWAH NI , PART DEKAT RUMAH . :D
balik rumah je terus pi mandi . expreessssss :D haha . lepas mandi tu , terus pergi dekat ruang tamu . join adik aku . join ape erk ? . KELAB TIDUR SEBELUM  SOLAT ASAR :) . selepas solat asar , ayah aku tak kasi tidur . ohhh! kenapa kenapa ?! tok molekkkk sayang :) . lebihlebih lagi perempuan . kalau kau mengantuk jugak , ce try cara aku . pi jemur kain ke . tolong mak kau masak ke ape ke . lantak lahh :) .

okeyh , sambung balik . dalam pukul 4 petang cam tu lah . aku tersedar dari tidur . aku teringat time dekat skolah . aku kan ada cakap kat kau , yang aku menangis sebab blabla . aku teringat and then , dia keluar lagi . siapa lagikan kalau bukan si air mata yang lagi jernih tu . 

btw , aku malas dah crita dekat kau sampai A ke Z . lagipon , aku dah tau . kau manalah suka baca entry yang panjang lebar macam karangan ni  and aku dah berbaikbaik dengan dia :) ececececececec . alhamdullilah lah kan :) .

okeyh lah , perut dah kenyang . now! jom solattttt ! :D cehhhhhh . bai . see ya!





No comments:

Post a Comment